Thursday, July 18, 2013

admin kepada FIRAZ item

kami tak tua, kami tak muda, umur kami 21 tahun dan baru tamat belajar DIPLOMA masing2 bulan 4 dan 5 yang lepas, dua2 dalam jurusan pedagangan, saya Diploma Sains Kesetiausahaan manakala partner saya Diploma Perbankan dan Kewangan Islam. Opps terlupa ya, nama diberi Azisadliyatul Husna dan partner saya pula Muhammad Fikri.. baru berjuang dalam bidang perniagaan, mula berniaga awal tahun 2013.. saya adalah suri rumah sementara waktu, manakala partner saya bekerja di sebuah syarikat di petaling jaya. buat sementara waktu masih belajar dunia dan selok belok perniagaan yang sedang berkembang maju. kalau nak bertanya lebih lanjut pasal partner saya boleh sms dia kat nombor fone dia tu, pasal saya pun boleh.. haha ... daannn yang paling penting dua2 masih belum berkahwin.. hahaha.



PS : hensem tak? hahaha

1 comment:

  1. Comel la admin laki tu.....nk knl bole??hehe

    ReplyDelete