Thursday, July 18, 2013

DUGAAN berniaga

SALAM ramadhan all readers.. saya selalu terfikir kan, kenapa kadang2 orang tak faham kita pun manusia biasa jugak yang ada hati dan perasaan.. saya sedih bila memikirkan few customer yang kurang sopan, saya layan diorang cukup BAIK, cuba tanya customer2 yang pernah beli or contact dengan saya, memang saya pasti saya layan dengan cukup baik tetapi ada dua tiga orang yang tak dapat nak jaga pun percakapan diorang.. saya ni orang berniaga, tak cukup tangan nak layan semua tau.. sabar, satu2 dan pelan2 kita bincang kan boleh.. lagi satu customer yang saya pelik, bila dah diberi diskaun pun masih lagi ada yang tak berpuas hati, yang beli satu pun awal2 saya dah bagi diskaun kaw2 punya.. saya tak kisah kalau yang membeli tu sampai 3, 4 pcs sekaligus, ni beli 1 nak diskaun macam beli sepuluh je aih, dah dapat diskaun awal2 pun nak lagi diskaun.. kami nak MAKAN apa? modal pun tak lepas tau tak.. semua barang saya letak warranty supaya memudahkan customer, kalau rosak dalam tempoh warranty, boleh pulang dan tukar yang baru.. tapii masih ada yang kata macam2.. nasib la kami berNIAGA ni kan.. takpe2, saya masih ada customer yang baik hati dan percaya pada kami.. saya PEGANG kepercayaan diorang, insyaAllah ALLAH akan membantu kami..

PS : to all customer yang nak order barang boleh pm saya di fb atau SMS saya, saya akan beri diskaun okay.. FIRAZ

No comments:

Post a Comment